MANYETİK (MANEVİ ) GÜÇ-
Her varlığın manyetik gövdesi, gücü vardır. Manyetik güç manevi ruhtur. Her varlık çevresindeki olaylara pay katar, etki yapar. Evrenin gücü tüm olaylara pay katar, etki yapar. Dikkat dokularımızdaki orijinal ve marjinal monatlara evrenin gücünden enerji akar. Bu sebepten fesat monatlardan kaçınalım her zaman erdemli monatlar kazanalım. Hilebaz monatlar sıfırlanırsa insan evliya olur, mucizeler yaratır.şok durumlarda manyetik feraset irade olur mucizeler yaratır. Duygularımızız, düşüncelerimiz, niyetimiz, fıtratımız er, geç kader olur, olaylara pay katar.öyle ise hiçbir şey fesat olmamalı, erdemli olmalı.
Somut vücut öldüğü zaman Manyetik ruh ölmemiştir. Zamanla dağılır veya manyetik yumağa dönüşür. Kalbi durup ta sonradan canlanan insanların ölüm anında gördüğü veya yaşadığı olaylar manyetik beynin yaşadığı veya yaratığı fenomenlerdir. İnsan uykuda hiç gitmediği , görmediği bir olayla karşılaşınca şaşar, rüyamda görmüştüm der.
1- olayı yaşayan bir kişinin beyin dalgaları bu şahsa kilitlenmiş olabilir,
2- manyetik göz olayı görmüş olabilir,
3- beyin olayı yaratmış olabilir.
25 TEMMUZ 2010 PAZAR
SONSUZ GİZZEMİN SONU
Benim yüce Allahımın eserleri muhteşem, mükemmel, kusursuz olur.ilkel, basit, özürlü, kusurlu, zalim, azaplı, küfürbaz, adi, vahşi gibi kötü sıfatlı marjinal varlıklar vahdani iradeye ters düşer, tanrı kötü, kusurlu, marjinal sıfatlardan münezzeh itikadına ters düşer. Zalim zebani, fesat şeytan, küfürbaz insan, azaplı cehennem , ilkel hayvanlar gibi marjinal varlıklar tanrının yapıtı, eseri olamaz.
*** her şey külli iradeye dayanır itikadında marjinal varlıklar külli iradeye dayanır, tanrının yapıtı, eseri, sıfatı,simgesi,sembolü, şifresi, kodu olur. Tanrı ilkel varlıklar düzeyinde olur.
Her şey itikadında
1- vahdani vasıf, münezzeh itikadı hiç olur,
2- cüzi irade beyinin fonksiyonudur, beyin araç olur, tanrının bilgisayarı olur, bilgisayara cehennem anlamsız olur,
3- tanrının yapıtları yapay olur otomatik pilot misali.tanrı insanları çamurdan yapmıştır, insan ve hayvanlar biyolojik robot olur,
4- Her şey itikadında cüzi olaylar külli iradeye dayanır, insanlar suçu, kabahatli olmaz,
5- Münezzeh itikadı, vahdani itikat, cüzi olaylar her şey itikadını çürütür, hiç yapar,
6- Her şey itikadında marjinal yapıtlar, varlıklar tanrının eseri olur, tanrı ilkel, basit, vahşi, marjinal varlıklar düzeyinde olur, tanrı marjinal sıfatlı olur.
Küfür, zina, şeytanın fesatlığı, zebaninin zalimliği,arının bal yapması, leyleğin yuva yapması, kurdun kuzuyu parçalaması gibi cüzi olaylar cüzi iradeye dayanırsa her şey itikadı hiç olur. Cüzi olaylar kaderin tecellisi ise, programın tezahürü ise, taktire dayanıyorsa insan suçlu, kabahatli olmaz, cüzi irade, münezzeh itikadı, vahdani vasıf hiç olur. Tanrı marjinal varlıklar düzeyinde olur, marjinal sıfatlı olur,
7- her şey itikadında dini kitaplara gerek kalmaz.Eğer tanrı insanları , hayvanları, cinleri, şeytanları yarattıktan sonra kendi hallerine terk ettiyse sevap ve günah dışındaki kader, taktir, tecelli, her şey külli iradeye dayanır ki itikatlar hiç olur. Aksi taktirde her şey külli iradeye dayanır, taktirin tecellisi olur.
8- Her şey itikadında her şey Allahın fenomeni olur. Yani her şeyi yaratan, yapan, oluşturan, oluşmasına sebep olan, sebep oluşturan Allah olur. Örneğin şeytan fesatlık yapara sebep olan kim.
Hiçler tüm itikatların kozmik ve sanal ( beşeri ) olduğunun kanıtıdır, göstergesidir.
Kozmik ( natürel, dogmatik ) felsefeciler evrenin manyetik gücüne külli irade der, insanlar tanrı zanneder.
Detay ve kanıtlar sonsuz gizemin sonu denklemlerinde.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder